torsdag 21. mai 2009

Snusfornuften, det er meg!

I dag kan jeg nok legge meg med en fantastisk god samvittighet tenker jeg. Sånn rent bortsett fra at jeg sov noen timer for lenge, så har jeg bare bedrevet fornuftige gjøremål i løpet av dagen. Først dro jeg på trening, og det var jaggumei på tide. Det gjelder å henge i før tyngdekraften gjør jobben sin.
Etter treningen tok jeg litt sol, hvilket faktisk var meget bra timet fra min side, da det brått fosset vann ned fra himmelen. Så mens det lynet og tordnet utenfor ble jeg likegreit sittende inne på solstudioet og spise pastasalat med bønner. (Ganske sunn mat i grunn!!)
Da det verste været hadde gitt seg, hoppet jeg på sykkelen og vendte nesa hjemover. Jeg syklet opp heeele bakken!!!!
Nå sitter jeg med lekser. Kan ikke bryte ut med latskap nå når jeg er så godt i gang. Og kaffe må jeg selvfølgelig ha, i bøtter og spann. I hvert fall i en ganske stor kopp!!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar