tirsdag 26. mai 2009

Helga og sånn

Nora og jeg var på kafe her om dagen. Det var ikke kjempeflott vær, men det er selskapet det handler om. Jeg hadde med meg et rykende ferskt Costume som vi koste oss med, i tillegg til kaffe og røyk! Følte meg litt beæret da jeg fikk min café au lait da jeg så at den var dekorert med navnet mitt i skjønnskrift.

Det er egentlig en stund siden jeg har skrevet på bloggen min nå. Helgen gikk til mye jobbing. Mandag satt jeg fem timer på skolen med en innleveringsoppgave, før jeg så måtte på redaksjonmøte for Norwegian Fashion (en nettside jeg har begynt å skrive for). Der har jeg fått ansvar for streetfashion-delen. HURRA!! Elsker det! Nå må jeg bare bli en kløpper i fotografering, og ikke minst i photoshop da......I'll do my best!


Dette er noen bilder fra jobben i helga. Ingen av oss er helt "normale". Men vi har det veldig gøy!

3 kommentarer:

  1. Kostymeskift på jobb, fy søren til forfengelig jente.

    SvarSlett
  2. He he!!! Nyinnkjøpte Burberry-skjorter vettu, sjefen har stil! Må nok ta en real anoreksikur før jeg klarer å jobbe i den knøttlille skjorten. Fysj!!

    SvarSlett
  3. Gratulerer med jobb! :D Så stilig!

    SvarSlett