torsdag 14. mai 2009

Småkryp og fiskegift

Da var tiden inne igjen. Alle ekle småkryp har nå kommet fram fra sine gjemmesteder. Atter en gang er den tradisjonelle insektspanikken tilbake. Løsningen på problemet er min gode og trofaste venn, insektsprayen. Tok den fram allerede i går, og sprutet det godt rundt om i alle kriker og kroker. Helt tilfeldig kom jeg til å lese på flasken, noe jeg vanligvis ikke gjør når jeg er fullt klar over bruksområdet. Men denne gangen gjorde jeg altså det, og der kunne jeg altså lese:

GIFTIG FOR FISK

....hhmm...hadde vel egentlig ikke tenkt til å ta denne giftboksen med meg på stranden i sommer for å spraye i vannkanten. I utgangspunktet vet man jo at det er giftig, men da regner jeg med at det er ekstra giftig for fisk da. Derimot ikke så farlig for barn.

Who cares så lenge insektene kreperer!!!

PS! Let me know hvis noen vil bli med på fisketur ;)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar