tirsdag 19. mai 2009

Blomsten og bien!

Balkongen vår er for tiden dekket av et "flott" gult støvlag. Nærmere bestemt pollen!! Jeg hater pollen. Nesa er så full av isj og usj som jeg søren ikke vet om jeg skal dra inn eller blåse ut. Forsåvidt får jeg ikke til noen av delene, det bare ligger å bikker på midten, kiler meg i halsen og trykker i hodet.
Jeg leste forresten på wikipedia at pollen kan sammenlignes med sæd. Æsj! Pollen var liksom ekkelt i utgangspunktet, nå kan jeg ikke annet enn å tenke på at balkongen vår er dekket av blomstersperm.

Dont call me tonight, I'm cleaning my balcony!!



Det kløøør i nese, hals og øyne.

3 kommentarer:

  1. Blomstersperm! Priceless! :)

    SvarSlett
  2. Du er min mest geniale venninne!! Og jeg må søke opp pollen på wikipedia

    SvarSlett
  3. Takk, Stine. Takk! Nå blir det mye bedre å ha pollenallergi!

    SvarSlett