fredag 1. mai 2009

Møkkafredag, nemlig!

Jeg vet ikke hvorfor jeg trodde at denne dagen skulle bli så fantastisk, for det ble den så absolutt ikke. Kanskje det var fordi jeg hadde sett værmeldinga, og derfor visste at det skulle bli 19 varmegrader og sol. Nå har det seg dessverre sånn at varmegrader ikke er alt her i verden. (Det vet jeg alt om, som har vokst opp i Tromsø). I stedet ble dagen preget av stress, bekymring og dårlig samvittighet.
Lekser måtte gjøres, regninger måtte betales, og den stakkar kjæresten min måtte på jobb og trosse sine smerter i beina. Gode joggesko er nemlig undervurdert i hans verden!!
Jeg vet at det finnes mennesker i verden som har det kjempemye verre, men jeg kan ikke for at jeg synes så synd på meg selv fordi jeg synes så synd på han...!.? !

Også idag når jeg har fri da...søren!! Gleder meg til sommerferie.
Ps!! Jeg trenger sympati!!!!

3 kommentarer:

  1. Uffda.. Kjedelig med sånne dager! Om det er noen trøst har jeg ligget langflat i senga mi i omtrent hele dag, men fyllesjuke fra helvete. Så har du litt selskap i elendigheten!

    SvarSlett
  2. tusen takk jenter =) dere er søte =)

    SvarSlett