mandag 29. juni 2009

Veskenapperen

Don't you wish your purses was as cool as mine?
Disse veskene har jeg fått fra bestemor og mamma. Ekte skinn, kjøpt, brukt og slitt på 70-tallet!! Jeg eeelsker 70-tallet, for da ble ting laget for å vare i lang tid. Kvalitet foran kvantitet. Litt flekker og sånt, det bryr jeg meg ikke om. Det er bare en del av sjarmen, og tegn på at de er godt brukt, og har vært elsket av noen før meg. De har sjel!

I kveld reiser jeg tilbake til Oslo. Det føles bittersøtt, men jeg kan jo ikke få i både pose og sekk. Det skal i hvert fall bli godt å se min kjære samboer igjen, og ikke minst Nora "the bestest of the best" he he...
Med dette sier jeg farvel til min kjære hjemby, og alle i den som betyr noe. Vi sees til jul!!!!

2 kommentarer:

  1. Renner av misunnelse! Skulle virkelig ønske at noen av mine tok vare på slikt. Sukk.

    Velkommen til tropevarmen skal du være :)

    SvarSlett
  2. Superfine!70-tallet rocker.

    SvarSlett