tirsdag 14. april 2009

Kjolen fra Solen

Jeg har en SOL av en venninne, og hun jobber på Fretex. En gang i blant finner hun gullkorn som skriker mitt navn, og som den solen hun er, kjøper hun det med til meg. Så glad jeg blir, så glad jeg blir, og svinger rundt i dansen og neier og bukker. Det siste gullfunnet fikk jeg i går, det var en meget spesiell kjole i ekte 60-tallstil. Som satt som et skudd!!!! Nå trenger jeg bare en invitasjon til et selskap eller en fabelaktig fest. I will be attending, in my dress from the swinging sixties.


3 kommentarer:

  1. Jeg ELSKER sånne kjoler!!!

    SvarSlett
  2. Hei. Det var da veldig merkelig. Når var dette da? Er ikke lenger enn en og en halv uke siden jeg gikk forbi der sist og da var den operativ:-)

    SvarSlett
  3. kjempefin:) Ta den på deg på skolen:)

    SvarSlett