mandag 14. september 2009

Jern i luften og baller i ilden

Jeg har ikke vært fryktelig aktiv på bloggfronten, det må jeg ærlig innrømme. Samtidig vil jeg bare påpeke at jeg har utallige gode unnskyldninger for dette. Nøyaktig hva alle disse unnskyldningene er, det anser jeg som uvesentlig, og orker derfor ikke å gå inn på det.
Ok da, jeg kan jo nevne noe!!

Jeg har hatt jern i luften og baller i ilden. Jeg har vært fryktelig oppslukt av Millennium-trilogien av Stieg Larsson.
Aldri før har jeg opplevd en så intens leselyst.
Aldri
har jeg lest like interessevekkende skildringer som de av Lisbeth Salander.
Aldri
har jeg opplevd en slik spenning fra første til siste side.
Love it!

Også har jeg brukt et høyt antall timer i studio sammen med Nora. Både i et fotostudio og et musikkstudio.....mon tro hva vi pønsker på?
Enough said!

2 kommentarer:

  1. Åh, nå pirrer du nysgjerrigheten min her Stine!

    Haha, men du skal vel få med deg "Piken som lekte med ilden" den 18 da eller? ü

    SvarSlett
  2. Må jo selvfølgelig se filmen da, men om det blir premieren....njaei, tror nok det beror på hvor langt jeg har kommet med feature-oppgaven.

    SvarSlett