onsdag 27. oktober 2010

Hva gjorde du mens jeg sov???

Jeg elsker skumle filmer. Og jeg elsker å skremme meg selv. Men kanskje har jeg aldri opplevd noe som er skummelt nok. Jeg har ennå ikke pådratt meg noen varige mén, eller psykiske forstyrrelser, og derfor elsker jeg fortsatt å se filmer og lese bøker om mordere og onde ånder.

Jeg satt en gang og tittet gjennom bildene på telefonen min, da jeg kom over et bilde jeg ikke hadde sett før. Det var et bilde av meg selv, mens jeg uvitende lå og sov....

Har du noen gang tenkt på hva du ville gjort dersom du våknet en morgen og oppdaget et bilde på telefonen din, et bilde av deg selv mens du sov? Et bilde du ikke visste noe om. Ikke når det ble tatt, og ikke hvem som tok det.
Det eneste du visste var at noen hadde vært i rommet mens du sov. Og de hadde sittet ved sengen og betraktet deg.

For mitt vedkommende var det heldigvis bare min kjære samboer som hadde lekt papparazi. Litt grøsninger får man likevel...

1 kommentar:

  1. Huff, og det bildet var jo faktisk skikkelig skummelt...

    SvarSlett