fredag 26. mars 2010

Berlinerpoplene....


ON THE ROOF OF BERLIN!!
Berlin er en by jeg aldri har hatt store drømmer om å reise til, men nå gjorde jeg det da, reiste dit. På studietur vel og merke, så destinasjonen var på en måte forhåndsbestemt... Men etter en hel uke i Berlin tok jeg meg selv i å lure på hvorfor jeg aldri har hatt lyst til å reise hit?? Det er jo en kjempesuper by!!!

Berlin har liksom stått i skyggen av andre populære europeiske storbyer, som London og Paris, Amsterdam og Praha, men Berlin har absolutt like mye å by på. Her finnes det en rik historie, positiv og negativ. Flott arkitektur, gammelt og nytt, vakkert og stygt. Vi besøkte blant annet Olympiastadion (bildet over), som er det eneste som står igjen av "Hitler-arkitektur".




Jødenes minnesmerke er en labyrint av steinblokker som dekker et rimelig stort område, ikke langt fra Brandeburger Tor. A perfect place for a photoshoot!!! Dagens modell er Western!

1 kommentar: