torsdag 22. oktober 2009

Hangover is the new Black

Tirsdag fikk jeg deltatt i en lenge etterlengtet fest, oh yes. Vi var en gjeng på ni stykker fra jobben som var invitert til en slags julebordsfest på Smuget, for utelivsbransjen. Det var gratis øl, juleøl og cider fra sju til elleve, pluss ekte julemat med ribbe og greier. Litt i tidligste laget, men pyttsann. Moroa startet på Smuget, og endte opp på hjemmebane, nærmere bestemt Lancelot. For der kunne vi gjøre hva vi ville...ifølge Dennis.
Og det gjorde vi.
Og onsdag kom jeg på hvorfor jeg drikker så sjeldent. Ahaaja - tror jeg at jeg sa, mens jeg hang over porselenet. Heftig herlig!

Spesielt moro var det å komme på at jeg og Nora skulle ha en liten photoshoot på denne herlige dagen derpå. Bra planlagt. Det gikk med myyye sminke for å dekker over gammel moro. Tror jeg kan gjøre "heroin chic" -looken in igjen.

2 kommentarer:

  1. Ja, det syntes jeg jammen var på tide ;) Håper det var verdt det da!

    Og du, du må skifte på linken miiiin :P

    SvarSlett
  2. Bra, Stine! La det bli en vane å dra ut litt mer, så kanskje du til og med kan være med oss snart og? :) Det er på tide!

    SvarSlett