fredag 30. oktober 2009

Boost my ego!

Jeg er nå så desperat etter en reise til New York NEW YORK, at jeg har deltatt i to konkurranser. Vanligvis vinner jeg ikke ting, det er bare sånn det er å være meg. Men denne gangen....denne gangen må det jo være min tur. Ja, det tror jeg nok. For aldri før har jeg ønsket noe så sterkt.
Okey så har jeg det da, hele tiden faktisk.
Men nå føler jeg det virkelig.

Den ene konkurransen var en meget simpel en. Den gikk bare ut på å legge ut et bilde av seg selv, og håpe på at man får flest stemmer. Det er her du kommer inn. Ja du. Og du. Og du....osv Jeg trenger nemlig stemmer, så mange som mulig. Og du skal vite at jeg kommer til å bli så evig takknemlig, og sørge for at du bare har god karma resten av ditt liv =) Nice deal?
Så da trykker du her, eller her. (www.samsung.no/boost) Så stemmer du på et bilde av meg som kalles for "Jantelovsbekjemperne" som ser sånn ut:

På forhånd tusen millioner hjertelig takk!!!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar