torsdag 26. august 2010

En liten flik av ferie

Ingen sommer uten Kroatia, det har nesten blitt mitt andre hjem. Jeg elsker maten, vinen, 800 år gamle byer og rullesteinstrender med krystallklart vann.
Vi tok en båttur til Rab og til en idyllisk og ubebodd kanal. Der badet vi i glitrende vann, omringet av bratte fjell. Herlig!

Og best av alt; i år fikk vi sett delfiner leke seg i bølgene bak båten.

What's not to love?

Jeg starter med å poste bildene jeg tok med mobilen min, så skal jeg legge ut bildene fra kameraet i neste innlegg.
In the meantime, let's dream about warm days and nights.


Soloppgang...


Solnedgang...

Morgenstund i speilet...





Sandaler søker føtter..





You can stay under my...parasoll..



Også elsker jeg kjæresten min!!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar