onsdag 11. november 2009

Gimme shoes, Jimmy Choo's


Hurra for meg, for jeg har fått praksisplass!!!! Fra 4.januar begynner jeg derfor min to måneders praksis i klikk.no check it out if you want to!
Det beste av alt er at jeg ikke skal dit alene, Kathrine Western har nemlig også fått plass der. Våre ønsker har blitt oppfylt. Så glad er vi, så glad er vi.

Over til noe helt annet.
Lørdag kommer godbitene til Jimmy Choo for H&M ut i butikkene. Og de skoene jeg falt for viste seg selvfølgelig å være de dyreste i hele kolleksjonen. Selv om jeg meget gjerne skulle gått berserk med kredittkortet, må jeg nok dessverre ty til fornuft denne gangen. Sukk, akk og ve. Man kan ikke få alt her i livet.
Bilde fra H&M
Disse lårhøye støvlettene ser nesten ut som en skinnbukse. I love it, love it, love it!


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar