fredag 17. juli 2009

Når nettene blir lange

Jeg jobber hver dag, hver eneste dag. Nå er det nemlig ikke så lenge til jeg skal på ferie, og da er det greit å vite at kontoen min kan vente seg en fin sum. Kan ikke uttrykke hvor mye jeg gleder meg. Lenge har jeg egentlig følt at det er høst (kan det ha noe med været å gjøre mon tro?). Derfor har jeg heller ikke hatt denne feriefølelsen jeg alltid pleier å få; ikke før nå. Nå har den kommet krypende inn på meg og lagt sommerfugl-egg i magen min. Kan ikke vente!!

Dagene blir korte, og nettene lange når man jobber på feil side av døgnet. Siden hverdagen min ikke består av så veldig mye annet enn jobbing, har jeg her lagt ut noen bilder jeg har tatt på nattevakt. En mørk natt med lyn og torden på himmelen.

3 kommentarer:

  1. Vi er desverre to som bare jobber omn dagen. Kjedelig! Når drar du forresten på ferie? :)

    SvarSlett
  2. Stiiine, jeg savner deg!! Må kose deg masse på ferie, og gi meg en pling når du er tilbake, så tar vi en kaffetår eller to ;P

    <3

    SvarSlett
  3. Jaaa!!! Kaffe må vi ta en dag!! =) Jeg reiser til Kroatia neste mandag!! Gleder meg masse.

    SvarSlett